2012. március 14., szerda

Tortellini saláta

Ez volt a mai ebédem. Amolyan tavaszváró ebédnek szántam a hosszú hétvége előtt. Tulajdonképpen az itthon fellelhető zöldségekből, egy pohár joghurtból és egy kis zacskó tortelliniből állt, amit még Olaszországból hoztam. Csak hogy meglegyen a szénhidrát is a zöldségek mellett. :) Meg azért, mert nagyon szeretem a tortellinit a raviolival együtt.


Olyan gyorsan elkészíthető, mint amilyen gyorsan meg lehet enni belőle egy tállal.

Amíg a tésztát kifőztem, addig felszeleteltem a zöldségeket: piros kaliforniai paprikát, sima TV paprikát, káposztát, újhagymát, sárgarépát. És még egy fél üveg bébi kukorica is jutott bele. Mindent beledobáltam egy tálba és jól összerázogattam.

Egy nagy pohár joghurtot elkevertem 1,5 csomag joghurtos salátaöntet porral és állni hagytam.

A tortellinit leszűrtem, hideg vízzel leöblítettem és amikor teljesen kihűlt, hozzákevertem a zöldségekhez.

A salátaöntetet csak fogyasztás előtt locsoltam rá.


Még holnapra is maradt belőle. Így legalább nem kell főznöm és kiszabadulhatok a konyhából a tavaszi levegőre.

Mindenkinek szép hétvégét, jó pihenést vagy éppen aktív napokat kívánok - ki hogyan szeretné tölteni a hosszú hétvégét. Nálunk be van tervezve egy kutyás-kirándulós péntek, úgyhogy Vilma és Frakk már türelmetlenül számolják, mennyit kell még aludni addig. :)

3 megjegyzés:

Andi írta...

Szuper kaja, remélem, egyszer majd megpróbálkozol a tortellinivel meg a raviolival is! :-):-):-)

Nagyon jó ötlet!

Bea írta...

Azt hiszem, kihagynám a tortellini készítést, mert akkor elmenne a kedvem tőle egy életre :) Raviolikészítést már terveztünk anyuval, szerintem idén meg fog valósulni.

csincsilla írta...

ha lenne maradék olasz tortellinim, akkor
1. én sem küzdenék otthon (mondjuk így sem:)

2. én is ezt tenném vele, sztem remek vég:)