2011. október 19., szerda

Idén elmarad a kamrabemutató


A napokban több barátomtól hallottam, hogy újabb adót fognak bevezetni, a lekváradót. Nem szívesen mutogatnám ezek után a kamrámat, mert félek, hogy a keményen megadóztatott fizetésemből a piacon vásárolt, és a többszörösen és súlyosan megadóztatott öreg autómmal és benzinemmel hazaszállított, áfával, kereskedői vállalkozói adókkal terhelt nyersanyagból főzött lekvárjaimat is meg akarják majd adóztatni.

Aztán ha továbbgondolom, a rengeteg új adó bevezetése után én még azt is el tudom képzelni, hogy hamarosan bevezetik az internethasználati adót, hogy ne tudjak majd ezen hőbörögni és ilyeneket írni sehová, soha többet.

11 megjegyzés:

csincsilla írta...

na neee, mindjárt sírok, ez az üres kamra, ugyan tudom, hogy Anyucié, de azért mégis nagyon fáj!

Andi írta...

Sajnálom!

Eszti írta...

Ha jól tudom, a boltokban kapható lekvárok gyártóját adóztatják meg... vagy lemaradtam valamiről?

Andi írta...

Szia Eszti, nem maradtál le semmiről, tényleg így van. Mert szerinted ez teljesen normális?

Eszti írta...

Nem normális, csak nem látom az összefüggést ezen adó, és a házi befőzés között.

tata írta...

röhög

Andi írta...

:-)

gondaanyu írta...

Én az idén sokfélét és sokat. Akárki adókitaláló megirígyelheti őket.
Néha elálmodozom, hogy aki kitalál különböző bevallásokat, meg hasonlókat, azt elásnám, mint az indián regényekben egy jó kis hangyaboly közelébe és a legfinomabb lekvárommal bekenném a nagyokos fejét:)

Andi írta...

Hú,Gondaanyu, az egri nők harci vére folyik az ereidben! És a fegyvereid is zseniálisak! :-)

Írtam a lekváradóról István barátomnak is, aki erdélyi srác, de most Svájcban él, és neki Orwell 1984-e jutott eszébe rögtön, mint ahogy nekem is... És én ezzel kapcsolatban sem tudom elmagyarázni az összefüggést.

gondaanyu írta...

Á, szelíd vagyok és símogatni szeretek, csak értem amit érzel ezzel kapcsolatban. :)

Andi írta...

Nem is hiszed, Gondaanyu, mennyire örülök! :-)

Amúgy én is szelíd vagyok, csak néha mégsem...