2011. augusztus 16., kedd

Gomba


Íme a tettes(pár), többek között miattuk nem írok a blogba, ha tehetjük, gombát eszünk gombával. A maradék időben meg gombát szedünk (és nem főzök vagy sütök). Mármint hogyha nyaralunk. És most nagyon jókor nyaraltunk, a sok eső után megjött a meleg, rengeteg volt a gomba. Ilyen gyönyörű vargányákat találtunk.

Meg ilyeneket:



A vargányákból gombás tojás lett reggelire és vacsorára is, nem bírjuk megunni. A vajas-szurokfüves változatig el sem jutottunk:)




Napi cukinak meg egy hasát süttető foxi, annyira édes, nem? Azért Kófickának jobban áll a hanyattfekvés:)


7 megjegyzés:

Bianka írta...

Jaj de édes ez a kutya

Andi írta...

Nagyon gyönyörű a gombafotó! Mi is megpróbáltunk Erdélyben gombát fotózni, de annyira féltünk a medvétől, hogy nem mertünk bemenni az erdőbe. Amikor egy sziklát medvének néztem, és az még meg is mozdult, szépen visszafordultunk...

Kófickának tényleg jobban áll ez a póz.

Bea írta...

Aztaaa, mekkora gombák! Én megijednék tőlük :)
Remélem jól meg szoktátok vakargatni Zsuzsika és Kóficka csinos pocakját, amikor így hanyattvágódnak :)

csincsilla írta...

természetesen a Tamás fényképezett:)
és igen, alaposan meg szoktuk vakargatni ezeket a nagy hasakat:) mondjuk, Kóficka egész napját hanyatt tölti, nála csak akkor van vakarászás, ha ráérünk:)

Mimimama írta...

Gyönyörűek a gombák. írígykedve nézem- én még az idén nem találtam..

csincsilla írta...

sajnálom, hogy nem találtál, itt rengeteget esett az eső nyár közepén, szóval kaszálni lehetett:)

Fernel írta...

Nahát, hogy mikről maradok itt le, nagy bambulásomban!

Kicsit vagyok csak csuka, tócsa van alattam.

Most még egy pár napig csak nyelek nagyokat, visszaolvasok!

Nagyon szuper írások, príma fotók, és khmm, éhes vagyok.

Esetleg erre a menzára nem lehetne befizetni?