2010. december 6., hétfő

Mikulások bevetésen


Mikulások bevetésre indulnak a barátaimhoz, kollégáimhoz, és majdnem mindenkihez, akit szeretek. Azért csak majdnem, mert félek, kifelejtettem sok mindenkit, és ha igen, pótolni fogom!

A mikulások teste meggyes muffin tesóm és Csincsilla receptje alapján, a mikifejeket Toma festette meg nekem valahogyan, ezek fogpiszkálóval vannak a testhez erősítve. Rengeteg ötletem volt még ezzel a mikivel kapcsolatban, de sajnos nem volt rá idő. Ilyenek például, hogy tojásfehérje-cukor keverékkel (írókával) odaragasztom a piros ruhát a testhez, és fehér pöttyözéssel gombokat is teszek a kabátra. Szerettem volna minden egyes mikulást celofánba csomagolni, vagy ha nem, hát a derekukon szép piros kötéllel átkötni, de most ez ma már nem fér bele. Holnap (vagyis már ma) viszont bevetésre indulnak...



Remélem, jók voltatok! :-)

16 megjegyzés:

csincsilla írta...

igen, jók voltunk, és nagyon köszönjük! annyira csinosak! kóstolásra még nem kerültek (na?), a délutáni kávéhoz tervezem a kivégzést, remélem, ehető lesz:)

Hedvig írta...

Nagyon szépek, a kacsintós a kedvencem!

Bianka írta...

Mikulás hadsereg

Mazsolino írta...

Hát ez valami fantasztikus! Ezt jövőre ki kell próbálnom! Teljesen odavagyok meg vissza is!!!

Andi írta...

Köszönöm!

Hédi, nekem is! :-)

Csincsilla nem ismerek rád! Mi ez az embertelen nagy önfegyelem?

Mazsolino, próbáld! próbáld!

csincsilla írta...

azért nem falom fel rögtön, mert annyira gyönyörű!!!! de persze délután már muszáj, mert egy muffint meg kell enni, szárítva már nem az igazi, de kapott egy kis haladékot:)
és én is büszke vagyok magamra, igen.

zsuzsa írta...

Szuper dolog itt jó gyereknek lenni. KÖSZÖNJÜK!!!

Marcsi írta...

isteniiiii volt!!!!!!!!!!!!!!!!!

viki írta...

de édeseeeeek! alig várom, hogy megkapjam őket! :)

Andi írta...

Őőőőőkeeeeet? egy darab jár minden egyes jó gyereknek!

Bea írta...

Szuper ötlet, nagyon kreatív vagy Andi! Nem semmi ahogy összedolgoztatok Tomával, gratulálok!

mazsolla írta...

én a mikulás fejemet beleraktam a malacperselyem nyílásába. (mivel pénz nagyon ritkán, szinte sose kerül bele:D)
Így tanulás közben folyton mosolyog rám! :)

Andi írta...

Köszi, Bea!

Mazsi, de jó! Marcsi meg beleszúrta egy mandarinba és az asztalán tarotta. :-)

viki írta...

de én nagyon jó voltaaaam! >:(

Andi írta...

Jó,akkor nagyon nagy Mikut kapsz! :-)

Marcsi írta...

Én elteszem emlékbe a mikumat:)) annyira édes! a muffint kb 2 perc alatt felfaltam:)))) gyönyörű magas, és finom kakakós-meggyes volt:))