2010. november 29., hétfő

Mézes zserbók


Hát anyu is megsütötte végre Nati anyukájának Mézes zserbóját, és ma az egész vállalat tesztelte majd rendben lévőnek találta, annyira, hogy gyorsan el is fogyott a kóstolóba vitt szép adag. Nati persze rögtön észrevette, hogy nem ötszintes a süti, hanem csak négy, de így is alig bírta abbahagyni a kóstolást. Finom volt, köszönjük szépen! (Egyébként kiegészítettem az eredeti bejegyzést a hiányzó képpel és recepttel, ezt Krisztának üzenem, aki kedvesen sürgette már a napokban!)

Megsütötte még Szazala is, és ezúton is köszönöm lelkes és kedves kommentjét. A süti a blogjában megtekinthető.

Aztán véletlenül ráakadtam még erre a próbálkozásra is, és örültem nagyon neki. Ha valaki még megsüti, egyrészt kérünk szépen kóstolót, másrészt pedig szívesen elhelyezem a fotót - ha küld - itt, a többi zserbótestvérke között.


Mi amúgy valószínűleg hűséges típusok vagyunk tesómmal, mert bár Nati-anyu sütijei mind nagyon-nagyon finomak voltak, nekünk mégis anyu mézes krémese ízlik a legjobban. :-) (Persze Natinak meg a saját anyuja sütijei, de ez így van rendjén!)

7 megjegyzés:

szazala írta...

Most is elmondom,tuti befutó karácsonyra!Már el is gondoltam,hogy kedden megsütöm a lapokat(dupla adag,mivel karácsony másnapján eljegyzés is lesz nálunk),csütörtökön megtöltöm,és bízom benne,hogy marad vasárnapra is belőle!
Őszintén örülök,hogy közzétetted,és kézcsók Nati anyukájának!
Kellemes Adventot!

Andi írta...

Köszönjük szépen Szazala, kedves vagy! Neked is nagyon kellemes Adventot, és jó sütögetést! :-)

csincsilla írta...

mondjuk, én csak egy kis darabot kaptam abból a szép adagból, de azért sikerült megállapítanom, hogy nagyon finom! egészen elgondolkodtam, hogy kicsit retrózni kéne idén karácsonykor:)

Bianka írta...

Isteni, mennyei csúcs :)

Marcsi írta...

jaj, hogy én pont most vagyok beteg.................istenien néz ki:))

Bea írta...

Én is beteg vagyok Marcsi és én is pont ezt mondom: isteni, azonnal ide vele!

Andi írta...

Hát ez az, Marcsi, és nemcsak ez a süti volt bent, hanem Nati is hozott hókockát. Ezeket kellett fotóznom, amikor hívtál aznap reggel! :-)