2010. november 24., szerda

Bejgli 4.


Igen, láttunk már ennél szebb bejglit, meg talán kicsit csinosabban komponált képet is, de ennyire büszkék még sosem voltunk! Virtuálisan virtuális rendszergazdánk, fuszulyka, többéves almáspitézés után bátran belevágott a bejglikészítésbe, és már elsőre ennyire csinos dolgot ütött össze! A nyers bejglik a konyhában töltötték az éjszakát, mert nem fértek be a hűtőbe, azért nőttek össze, de állítólag feléjük egyébként is ez a dizájn volt a megszokott.

Bejglik nálunk:
- Andi-féle Erika-féle Bejgli-féle
- Latsia-féle bejgli csincsillától
- Andi-féle ... bejgli

Napi cuki. Régi népi megfigyelés, hogy ha nő a kanapén alvó macskák száma, akkor jön a hideg, sőt, lehet, hogy már itt is van.

9 megjegyzés:

Andi írta...

Fuszujkának gratulálok, nagyon ügyes, én egyébként így szeretem a bejglit, ilyen szétrepedezetten.

A cica meg annyia cukorfalat, még mindig ő a kedvencem!

Bianka írta...

Szerintem nagyon finomak lehetnek

gondaanyu írta...

Az én Dezsőm ugyanilyen. és ugyanígy tud aludni. És tegnapelőtt szembeült a cserépkályhával. Rá is szóltam, hogy nana!

mazsolla írta...

az a has!!! :D

Latsia írta...

Jujj de ennék egy kis bejglit, csak úgy onnan a tepsiből!:-))

Cicut meg már egészben vinném olyan édes bundás!:-)
Egy nagy simi Neki!:-)

Marcsi írta...

nagyon szép a beigli, de a cicus a legszebb:)))) Meg Ori persze:)

Bea írta...

Sajnos én nem nagyon vagyok oda a bejgliért, de a cica haláli! :) Inkább őt kéne Poczaknak hívni :)

mazsolla írta...

Marcsi ezt sehogysem magyarázod ki! szakítottunk veled! :D

Marcsi írta...

ajajaj :)) bár már amúgy sem volt esély arra, hogy Ori meglátogasson:) Lovna ugye, a ház úrnője:) Ori örök szerelem:)