2010. április 2., péntek

Nyuszibriós


Ezek a nyuszikák biztosan ismerősek lesznek azoknak, akik találkoztak már vele. Tavaly húsvétkor ezt sütöttem ajándékba, de most szeretném kiegészíteni azt a bejegyzést azzal, hogy a megadott mennyiségből 13 nyuszi jön ki. És idén - Mazsi tanácsára - a nyusziszemek mazsolából lettek, mi másból?

Amikor kivettem a sütőből és kitettem a pultra hűlni, megérkezett a fiam, és első útja a forró nyuszikákhoz vezetett, majd szempillantás alatt felfalt egyet. Aztán még kettőt. Így hát már csak tíz kicsi nyuszkó éri meg a holnap reggelt. (Majd csak az utolsó nyuszkónál derül ki, ki a gyilkos...) Annyira izgalmas! :-)

Toma szerint érthetetlen, hogy kerül a nyuszi farka a nyakába, de az nem a nyaka, ahol a kicsi pompon látható, hanem popója, és olyan hosszú a füle, hogy a farkincájáig ér.


És itt láthatók a szépen becsomagolt nyuszik, holnap megtalálja majd mindegyik a gazdáját. Remélem, senkinek nem holnap lesz a gyümölcsnapja!!!


Nagyon kellemes húsvéti ünnepeket kívánok mindenkinek, sok finom kaját és jobbnál jobb sütiket, valamint sok locsolót annak, aki szereti ha meglocsolják! :-)


13 megjegyzés:

Ottis írta...

Nagyon szépek!

Bea írta...

Ezekről a csiga alakú lábakról (nyuszitestekről) már tavaly is néhány rajzfilmszereplő jutott eszembe. Amikor nagyon sietnek (pl. Gyalogkakukk) akkor ilyen csiga alakúra vannak rajzolva a lábaik, mintha kerekek lennének. :)

csincsilla írta...

annyira cukik!!!!!!!!!!!!!!

tata írta...

csak az kap aki megy dolgozni???

Andi írta...

Csak az! >:-/

segebaga írta...

Én kaptam :) Isteni vót!!!!!! És mellik a gyilkos????

Marcsi írta...

tényleg isteeeeeeeeeeni volt :)

mazsolla írta...

és aki vót tanulni????? meg aki adta ezt a hiperszuperduper ötletet? he?! az is kap??

mazsolla írta...

egyébként a nyuszik gyönyőrűek és nekem átjön a dizájn!

Marcsi írta...

Mazsikám, az a gyanúm megettük az első adagból az összeset :)))De szerintem a Te kedvedért biztos sül még egy adag :)

Andi írta...

Most sül a második adag Mazsi kedvéért és Mazsi segítségével! Ezek még szebbek lettek!!!

tata írta...

és én is kaptam!!! éjjen!!! nem is kel dolgozni menni érte!!! házhoz jött!!! :)

Marcsi írta...

hm :))))