2010. április 11., vasárnap

Díjat kaptunk!


Itt szeretném megköszönni Hédinek és Áginak, kedvenc kertész blogom gazdáinak, hogy gondoltak ránk és ezt a szép díjat ajándékozták nekünk. A díjjal jár némi feladat is, ezek egy részét elvégeztem, azaz: megköszöntem, a logót kitettem a blogra és belinkeltem akiktől kaptuk. Néhány további feladat megoldása blogszerzőtársaimra vár, hátha ők képesek rá. Én csak azért nem írok magamról 7 dolgot, mert már annyi mindent megírtam, amikor a receptekkel kapcsolatban eszembe jutottak, a díjat továbbadni pedig azért nem tudom, mert összesen nem olvasok 7 blogot, akiket pedig olvasok, már mind réges régen megkapták - legnagyobb örömömre!

2 megjegyzés:

Bea írta...

Ahogy már Ágiék blogjában jeleztem, a legkönnyebb feladatot vállaltad! :)

A maradék két feladatról a véleményem:
- 7 dolgot nem egyikünknek kellene írnia magáról, hanem ahogy Ágiék csinálták, közösen soroltak fel 7 dolgot. Elvégre nálunk sem egy ember szerkeszti az oldalt.
- Én egyedül szintén nem tudnám elküldeni 7 bloggernek a díjat, mert
a) vagy már megkapták, ahogy Andi írta
b) vagy elküldenének a fenébe :)

Andi írta...

:-)