2010. február 22., hétfő

Poczak 2. szülinapja


Ez a nap is elérkezett: február 19-én töltötte be második életévét Poczak, a mopsz. Nagyon sok boldogságot kívánok neki és gazdáinak ez alkalomból. Második szülinapi tortája is gyönyörűen sikerült, és biztos vagyok abban, hogy egyik összetevője májkrém volt. Ez ugyanis Poczak kedvence.


Emlékszem, amikor két évvel ezelőtt Vikivel cseteltem, és kérdeztem, mit szeretne szülinapjára? Azt válaszolta, egy mopszot. Semmi mást, csak egy mopszot. Csak akkor lenne boldog, ha azt megkaphatná.

Hátrafordultam, és kérdőn rápillantottam a hátam mögött pofákat vágó tesómra, és láttam már az arcán, hogy tud erről a kívánságról, sőt már el is döntötte, hogy teljesíti-e vagy sem. És Viki azóta is azt hiszi, hogy nekem köszönheti Poczakot, pedig nekem semmi befolyásom nem volt az ügyre. Hacsak nem az a kérdő tekintet, ami előtt összeomlott a tesóm. Ámbár ezt kétlem. :-)


Poczak fújta el vajon a gyertyáját? (És ez kinek a keze? Olyan, mintha tesómé lenne, csak nincs rajta hosszú köröm.)

15 megjegyzés:

mazsolla írta...

boooooldog szüliiit poczóóóó!!! egészen meghatódtam ettől a történettől! a gyertyát pedig ő maga fújta el, ki más? :D

Vilma és Frakk írta...

Boldog szülinapot és sok-sok boldog kutyaévet kívánunk kedves Poczak haver! :)

Ezt kívánjuk Benőnek is, akinek pedig 18-án volt a 2. szülinapja.

Andi írta...

Jóvanna, nem tudtam, hogy tud-e még gyertyát fújni!

Nem meghatósat akartam, hanem vicceset, teee!

Andi írta...

Fantasztikus egybeesések!

mazsolla írta...

tudod, hogy más állapotomban röhögnék...nézd most ezt el nekem!

Andi írta...

Másállapotban vagy? Naneeee! Erre nem fog rábólintani anyukád!

viki írta...

Az én kezem, és ő fújta el, és te intézted a mopszt! Hidd el! :D

Poczak írta...

Köszi Vilma és Frakk, Benő havernek meg mondjátok meg, hogy boldog szülinapot neki is! :)

csincsilla írta...

irtó édes! hogy milyen szépen tud modellt ülni!

Marcsi írta...

Boldog Születésnapot Poczak :))) annyira, de annyira cuki :)

mazsolla írta...

már megbeszéltem anyuval, szívesen vállalja! ;)

tata írta...

mazsi kizárt!
poczak boldog szülinapot! nagyon szép tortád van!
benőnek is boldog szülinapot!
andi! én nem emlékszem semmire! egyszer csak itt lett ez a mopsz! magam sem tudom hogyan.

Andi írta...

Tata! töröl-töröl-töröl-töröl....

Mazsi: NE HAZUDOZZ!

Mazsolino írta...

Nagyon sok boldog szülinapot Poczaknak!! :)
Köszönöm Benő nevében a köszöntést, aranyosak vagytok! :)

zokni írta...

Soksoksok Bódogszág! Persze, hogy tud fújni, egész évben erre gyúr, állandóan fújtat :) Benő babának is soksok bódogszág!