2009. szeptember 22., kedd

Majonézes-almás csirkesaláta


Új sorozatot indítok a blogban, címe: Mazsi főztje: Előételek 1. - Majonézes-almás csirkesaláta. Itt az új generáció, bontogatja szárnyait és mi hamarosan kiszorulunk a konyhából. Egyébként ezt nem is bánom annyira.

Mazsinak az iskolában kellett ma előállítania ezt az előételt, és az övé annyira jól sikerült, hogy a csoporttársak 90%-a az övére szavazott, mint legfinomabbra. De ha nem lett volna szavazás, akkor is kiderült volna, hogy mindenkinek nagyon ízlik mert az ő remekműve mind elfogyott (alsó fotó). Büszke vagyok rá!

Mazsi szerint így készült:

Hámozatlan almát, főtt krumplit és csirkét nagyon vékony szeletekre fel kell vágni, amit lehet gyufaszál formájúra, avagy zsülienre (tudjuk hogy kell helyesen leírni!). Aztáááán kis majonézzel összekeverni (ami tojássárgája + mustár + olaj + só + bors és egy kis cukor bele), és a maradék majonézzel a halmot le kell önteni. A végén pár csepp citromot kell a halomra csepegtetni.

Mindenki kérdezte, hogy ezt kiiii csinálta?
(Szinte hallom! Biztos én is ezt kérdeztem volna, ha ott lettem volna!!!) De a tanár azért levont egy pontnot mert túl nagy volt salátalevél. Ez normális?


Remélem, én is megkóstolhatom, amikor majd Mazsi ismét elkészíti ezt a finomságot Vikinek!

18 megjegyzés:

Hedvig írta...

Gratulálok,nagyon jól néz ki és biztos fincsi!

csincsilla írta...

hű, ha olyan finom, amilyen szép, akkor naon jó lehet!!! ez milyen iskola? én is ide szeretnék járni!

viki írta...

én kapok ilyet péntekeeeeeeeen ÷!!

Andi írta...

Mért pont pénteken? Akkor nem vagyok itton! TEGYÉTEK FÉLRE A RÉSZEMET!

segebaga írta...

A tanár egy béna, remélem nem kapott kostolót ebből a finomságból!! Ügyi vagyol Mazsi!!!

Bea írta...

Gratula Mazsi! Várom a következő remekművet! :)

tata írta...

na de HOL készül el ez a kaja????? nanemáááááá!

tata írta...

mármint a pénteki 2.0-ás verzió... zokog, brühühü, sír...

mazsolla írta...

csincsilla ez kérlek a bgf-kvifk iskola és a thm szakon tanulok :D (egyébként turizmus-vendéglátás)
Sebe, belekóstol ő is, az ízével nem is volt baja, csak a díszítéssel...:(
Andi, mindenképpen félreteszek neked is :) vagy ha esetleg a jövő héten lesz csirkés kajád, amiből megmarad egy mell, akkor külön neked is csinálok!! ;)
Anyu: :X

Marcsi írta...

Azt tudtam, hogy Mazsi szép és okos! De hogy még főzni is tud... elfogulatlanul - tökéletes a csaj!

Andi írta...

Szerintem is! :-)

mazsolla írta...

de csakis elfogulatlanul....:D

Andi írta...

Csakis!

viki írta...

Nagyon finom lett Mazsolla, köszönöm szépen, hogy megkóstolhattam ÷.

mazsolla írta...

Nagyon szívesen Vittória!!! :)

Andi írta...

SZEMETEK!

mazsolla írta...

Félretettem neked is egy csirkét, bármelyik pillanatban elkészülhet ;) (sajnos a vikié nem sikerült olyan jól mint a suliban :((((( )

Andi írta...

Az nem baj, attól még mindig isteni lehetett! Várom az adagomat nagyon!