2009. augusztus 6., csütörtök

Görög gyümölcsleves

A tegnapi hosszú bejegyzésem után most egy rövid következik. Na nem azért, mert nem szívesen írok, hanem azért, mert egy annyira egyszerű és könnyen elkészíthető frissítő gyümölcslevest mutatok meg nektek, mint amilyen Andi hideg eperlevese.



Én nem rajongok a hideg levesekért, de tesóm minden mennyiségben képes gyümölcslevest enni nyáron. Nem is tudom, volt-e olyan hét náluk mostanában, amikor anyukám nem főzött egy kondérral. :)

Mazsolino egy kis változatosságra vágyott, kiváncsi volt, milyen lehet ez a főzés nélkül készíthető leves, ezért fogta magát és megcsinálta.



Az előhűtött 7 dl narancslét, amit narancsból frissen facsart,  elkeverte az 1 dl tejszínnel, majd hozzáadott 20 dkg felaprított barackbefőttet és 10 dkg szedret.

Hűtőszekrényben jól ki kell hűteni, utána lehet is tálalni hideg csészében egy-két jégkockával.




Az eredeti recept ribizlit ír.

Mivel én nem kértem belőle kóstolót, véleményt sem tudok mondani róla, legfeljebb annyit, hogy jól néz ki a csészében. :) Majd tesóm pótolja a véleményezést és bemásolom ide.
Biztos nagyon finom, hűsítő, inkább desszert jellegű leves.


6 megjegyzés:

Mazsolino írta...

Nem volt olyan hét. :))

Bea írta...

Tudtaaam! :)

Andi írta...

Igen, szerintem is ezek a leveskék inkább a desszert kategóriába sorolhatók, de én úgy is szeretem. Egyszer tesóm csinált hideg őszibaracklevest és az is nagyon finom volt!

Bea írta...

Jelen pillanatban olyan melegem van, hogy lehet, hogy még én is megkóstolnám bármelyik gyümölcsleves-desszertet. :)

Mazsolino írta...

Ó, ha ezt időben olvastam volna, csináltam volna neked! :)

csincsilla írta...

hát, az összetevői alapján nagyon finom lehet:)