2009. június 14., vasárnap

Bongo Bongo leves

Ronda, de finom. És fényképezhetetlen! Jánoskától tanultam tíz évvel ezelőtt, és egy alkalommal megfőztem a családomnak is Toma egyik szülinapi buliján. Már nem emlékszem, hogy kinek hogy ízlett, de az biztos, hogy Micikének tegnap nagyon. Ezt mondjuk tudtam is már előre, nem véletlen, hogy neki főztem ilyen furcsaságot, ő mindig vevő minden ilyenre szerencsére.

A recept nagyon egyszerű, a következő összetevőket kell együtt egy fazékban felforralni:

Fél liter tej, 150 g spenót (fagyasztott), (természetesen, ha nagyobb mennyiséget akarsz, akkor a spenót mennyiségével együtt növelni kell a tej stb. mennyiségét is!) 2 evőkanál ketchup (ennyi elég lesz több spenóthoz is), 2-3 gerezd fokhagyma apróra vágva, 25 g margarin (én csak 15 g vajat használtam most), 1 kávéskanál őrölt bors, ízlés szerint vegeta vagy só, egy doboz villával összenyomkodott szardínia, levével együtt (nem baj, ha paradicsomos). Ennyi a recept.


Közben kinyílt a sásliliom, és ezzel a gyönyörű virággal kívánok boldog szülinapot Micikének és Áginak!

10 megjegyzés:

Hedvig írta...

Honnan van ez az egzotikus név? Olyan kannibálosan hangzik.

Éva írta...

Andi ez, brrrrr!!!
(nem a liliom):-))

Andi írta...

Hédi, nem tudom, így kaptam a receptet. Jánoskáék nagy kísérletezők, több ilyen furcsa receptem van tőle, de ez tényleg finom! Egyébként indonéz kaja. De aztán lehet, hogy kannibálkaja! :-D
Éva, pedig finom!

Éva írta...

Gondolkodtam a dolgon andi! Az összes összetevőt szereti a gyerek úgyhogy a végeredményben se csalódhat a nagykönyv szerint!!! Adok neki egy esélyt!!

Éva írta...

(Majd azt mondom neki, hogy egy híres indonéz kannibál aki mellesleg vegeriánus volt alkotta ezt a receptet, bingó??? és lehet, hogy fűszoknyában tálalom fel!!)

Andi írta...

Tökéletes! Közben pedig mondd meg neki, hogy nem környezetszennyező, mint ahogyan a repülő! Tuti meg fogja enni!

Szerintem különben szeretni fogja és akkór bocsánatot kell kérned!

Andi írta...

a durva beszólásért (brrrrr)

csincsilla írta...

borzalmasnak tűnik az alkotórészek alapján, tényleg ehető?????

Bea írta...

Hú... :) A szardíniát nem lehet valamivel helyettesíteni? Az az egyetlen, ami nem tetszik belőle.

csincsilla írta...

szóval már tegnap kaptam belőle egy fél kávéscsészényit (ennyit mertem bevállalni), és tényleg finom:) jó kis vacsi kánikulában, strand után, fagyi és dinnye előtt:)