2009. április 10., péntek

Görög saláta, ahogy Ercsi készíti és fotózza!


Ercsi görög salátáját mutatom ma be gyönyörű fotókon, szakszerű leírással. Úgy látszik ez a jó meleg tavasz sokaknál meghozta a salátaehetnéket. :-)


Összevágtam a zöldségeket: újhagyma, paprika, uborka, paradicsom. Úgy pakoltam, hogy legfölülre kerüljék az a zöldség, ami a legtöbb levet ereszti, tehát a sorrend: hagyma, paprika, uborka és paradicsom. Kell még 250 g feta sajt, néhány szem olívabogyó.
Ízesítés: bár nem szerepel az eredeti görög sali receptben, de én mindenbe teszek oregánót és bazsalikomot, így tettem most is. A tetejére, valamint a paprika- és uborkaréteg közé is szórtam sót és borsot. 3-4 evőkanál olívaolajjal meglocsoltam, és egy közepes citrom levét rátekertem.


Nagyon jól néz ki!

10 megjegyzés:

segebaga írta...

1 adag rendel :)

Andi írta...

Rendelés véve (Ercsike nevében...)

tata írta...

úristen de jól néz ki! én is kérek!

Andi írta...

Rendelés megint véve! (Ercsike nevében...)
Addig veszem a rendeléseket, amíg nem szól hozzá ő is :-)))))

Andi írta...

Ki kér még?

csincsilla írta...

gyönyörű!!!! én is kérek! és micsoda remek munkamegosztás, hogy mindig a férfi főz!

Andi írta...

Még egy adag rendel! Ez eddig 3 adag, Ercsike!

tata írta...

mínusz egy! én kaptam... pirul. annyira finom volt! de nincs már több, sajnálom! :)

Andi írta...

kldlkieuzgeoiewhueoieklmieiuoheiooiewmkioehiodioewkmioewiohuewjoidsioewki,ldiewhioewlékew9ö9ö8dvsmlk4239ödsh.,m-439öds!!!!!!!!!!!!!!!!!
(gondolhatod, hogy mit írtam ide!)

tata írta...

szószerint!