2009. március 28., szombat

Mazsi paradicsommártása


Hát igen, vannak, akik futás után még nekiállnak főzni. Ezt a paradicsomszószt Mazsi dobta össze rögtön a 20 perces rendkívül kimerítő közös futásunk után az idő alatt, amíg én az életbenmaradásért küzdöttem itthon, egyedül...

Így kell készíteni Mazsi-módra:

"Szóval, 3 fej paradicsomot és egy fej lilahagymát feldaraboltam, aztán jól megsóztam és megborsoztam, majd kézzel összekevertem őket.


Aztán a lábosba (vagymiaz :-)) beleöntöttem a házi paradicsomlét és az előkészített zöldségeket, és nagyonnagyonnagyon sok oregánót és bazsalikomot szórtam rájuk, mert abból nekem sosem elég!


Ezután forraltam addig amíg a pari elszószosodott, és néha sóztam borsoztam, ahogy kóstolgattam ...


... ééééés a végén raktam bele reszelt parmezánt, amiből a tetejére is szórtam. Bekanalaztam, mint egy főzeléket."


Hát, Mazsi, ez tényleg egy szuperfinom, közben pedig jó fogyókúrás vacsi volt, nem úgy mint az enyém. Talán én még annyira nem vagyok elszánt mint te, így amikor majd (hamarosan) megcsinálom ezt a finom paradicsomszószt, tésztát is fogok hozzá főzni, ha egyetértesz! :-)

17 megjegyzés:

mazsolla írta...

akarommmondani: fazék! tudomén! :D

Andi írta...

Okos vagy! :-)
Én meg mint csődgondnok szeretnék anyukádnak feltenni egy kérdést: PARMEZÁÁÁÁÁN?

mazsolla írta...

:D:D erre inkább ő válaszoljon! ;)

tata írta...

együtt vettük a korában! akkor megengedted, héééé!

Andi írta...

hogy vikinek aggyad! Saját magatoknak vetté parmezánt? :-) (vihi)

Bea írta...

Nagyon jól néz ki Mazsi! Én is ki fogom próbálni, de mint ahogy Andi írta: tésztához :) Nekem sosem jutott volna eszembe lilahagymát rakni bele, ügyi vagy nagyon!

Mindenkinél csőd van mostanában???

tata írta...

brühühü!
viki brokkolis tésztjához vettük a parmezánt, én még egy falatot sem ettem belőle! :(
andinál nincs csőd, mert a pénz pénzt hoz...

Andi írta...

a szar meg szart! mondd ki nyugodtan, aputól tanultam :-)

mazsolla írta...

Bea, ez is olyasmi, mint az Imié, tehát azt rakok bele ami itthon van :) örülök nagyon, hogy tetszik :)

csincsilla írta...

nagyon tetszik a szósz! tuti ki fogom próbálni. szerintem sokkal könnyebb lehet, mint a hagyományos paradicsomszószok. hiába, az ifjúság annyira kreatív!!! és még fut is!!!

Andi írta...

Én is futok!

Bea írta...

Te is ifjúság vagy, Andi! :) Ezt már megbeszéltük a múltkori kommenteléskor.

Andi írta...

Ja, köszi, már elfelejtettem. Kicsit szenilis vagyok már... :-)

mazsolla írta...

csak annyit fűznék hozzá h csipcsipcsip...:D
csincsilla ANNYIRA örülök, hogy neked is tetszik, így már tényleg menő :)

Andi írta...

Istenem, hogy tudtam, hogy Csincsilla dicséretétől hasra fogsz esni!!! Pedig én is mondtam, hogy menő a paradicsomszószod! (durci)

mazsolla írta...

én meg tudtam, hogy te meg durcizni fogsz :D
neked is hittem, csak csincsilla kevésbé elfogult!(asszem)
ha nem hittem volna neked, akkor nem engedtem fel volna a blogra!!:)

mazsolla írta...

ja és csip