2009. március 9., hétfő

Banános-karamellás sajttorta



A recept innen van. Elképesztően finom torta, ha valaki úgy gondolja, hogy a bikiniszezon előtt még gömbölyödnie kell, akkor gyorsan dobja össze.
Itt-ott picit változtattam a recepten:
- nagyon nem volt kedvem gyári kekszhez. Helyette a 2. számú zabpelyhes kekszemet csináltam meg, egy fél adag tésztát belesimítottam abba bizonyos 21 cm-es tortaforma aljába (előtte kipapíroztam), és ropogósra sütöttem. Amikor megsült, kivettem (nem baj, ha közben összetörik, úgyis az lesz a sorsa), kihűtöttem, és a továbbiakban már a recept szerint jártam el vele (vaj, cukor). Ez is nagyon finom lett.
- a tésztaalapra rákentem 2-3 evőkanálnyi narancslekvárt, mielőtt ráöntöttem a krémet.

Szerintem sokat elárul a tortáról, hogy a vasárnap délután sütizéshez már egy morzsányi sem maradt (péntek este a épphogy a negyedét tudtuk megenni öten).

9 megjegyzés:

Andi írta...

Gyönyörűűű képek! Én most egy kicsit nem sütnék tortát... De majd egyszer!

Névtelen írta...

Én jövőhéten kipróbálom, bár hízni nem szeretnék:))) de istenien néz ki.

Névtelen írta...

degusztaaaa!!!! anyuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:)
vagy
marcsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:D

Névtelen írta...

ééééééén????? méponén?

Névtelen írta...

Én jövőhéten megcsinálom:) Mazsi sikítok melyik nap:)

Névtelen írta...

akkó nem anyuu! *haki*
kösziiiiiiiiii marcsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:D

Andi írta...

marcsiiiiiii! :-)

Névtelen írta...

marcsiiiiiii! :)

trinity írta...

Ez maga a bűnbeesés...Gyönyörű!