2009. február 16., hétfő

Éva és Anna halacskája


Unokatesóm, Éva is megsütötte a krokodilt, de csak féladag tésztából és egy kicsit másként: halacskának hajtogatva! Hétéves unokahúgom, Anna is részt vett a halacska díszítésében, sőt az egész farkát ő csinálta egyedül! Annyira gyönyörű, el vagyok ájulva tőle!

A tölteléke dinsztelt hagymán csirkemellkockák sonkával, párolt brokkolival (csak pár darab) sajttal és egy kis reszelt sárgarépával. A végén egy felvert tojás tartotta össze a finomságokat.



Annának ez a töltelék nem ízlett különösebben, úgyhogy kérünk szépen javaslatokat, mivel lehetne egy finnyás kislányt lenyűgözni legközelebb, amikor már a krokodil hasába kerül a töltelék? :-)

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

mert a végén még a kislány kerül a krokodil hasába!! :-((

Andi írta...

Jajjjaj! Akkor sürgős válaszokat várunk! :-)

csincsilla írta...

gyönyörű! édes túró? valami pizza-szerű cucc?

Andi írta...

Nem szereti se a bolognait (darált húst), se a milánóit (füstölt hús), se a paradicsomot...
Az előbb nekem is bevillant valami édes cucc! Tudtam, hogy rád lehet számítani!

Névtelen írta...

és a gombát szereti? lehetne vmi sűrű tejszínes sajto gombás sonkás kukoricás töltelék benne. hmm?

Névtelen írta...

Nem szereti a gombát se.
Könnyebb, ha listázom mit szeret: olajbogyó, répa, kukorica, spenót, sóska,sajt,csemegeuborka,fokhagyma.... hát kb. ennyi.
Erre kéne gombot varrni.
vagy jól elverni a gyereket....

Névtelen írta...

sajtos kukoricás majonézes! nekem ízlene:))))

Andi írta...

Mazsi te zseni vagy! Esetleg még egy kis répa is mehetne bele... :-)
Vagy mit szólnátok ehhez: spenótos-sajtos-besameles?
Nem is tudtam, hogy a fokhagymát szereti!

Névtelen írta...

a spenót nekem is eszembe jutott, de az a bizonyos provokatív kép miatt nem mertem mondani:D
köszi andi, most jól kihúztam magam:D:D

Névtelen írta...

Hogy lehet ennyi tehetség egy családban???? gyönyörűűűű a halacska is... Andika, a kis könyvecskémbe ezt is szeretném:)))
Brokkolis-sajtkrémes töltelék esetleg?
Marcsi

Andi írta...

Fantasztikusak vagytok! Na Éva, mit szólsz? Válasszon Anna! :-)
Oké, Marcsi, nyomtatom ezt is! :-)

Andi írta...

És remélem, lefényképezed majd te is amit csinálsz, hogy feltegyem a blogba! :-)