2008. november 23., vasárnap

Rántott csirkecomb


Mit is kívánhattam volna meg ezen a szép téli napon, amikor először havazott? Az egyik legtavaszibb ételt, a rántott csirkecombot petrezselymes krumplival és fejessalátával! Őrület!

Nekem erről a kajáról mindig a tavasz jut eszembe, talán ősi csirketartó gének dolgoznak bennem, talán csak van elég háttérinformációm ahhoz, hogy tudjam, a tyúkok télen nem tojnak, így hát nem is lehet kiscsirke, majd nagyobb csirke, amiből ilyen finom combokat lehetne rántani.


Nem tudok sok új információval szolgálni. Annyit esetleg, hogy mindig szobahőmérsékletű combokat sütök, hogy ne azzal menjen a drága idő a forró olajban, hogy átmelegszik csontig a hús. A másik pedig, hogy panírozás előtt sok-sok-sok helyen hústűvel megszurkálom (lehet késsel bevagdosni is), nem érdekel hogy kifolyik a finom húslé (egyébként nem folyik ki semmi), viszont a só is és a forró olaj is jól el tud jutni a csontig. A legjobban azt utálom, ha sótlan meg ha véres.

Na most nem tudom, látszik-e a képen, hogy ezek a csirkecombok tökéletesre sikerültek? Alig bírtam abbahagyni, de aztán fegyelmeztem magam és kettőt meghagytam holnapra ebédre. Mind a négyet meg tudtam volna enni!

Dzsozeftől szeretném megkérdezni, hogy az hogy lehet, hogy valaki nem tud rántott csirkecombot csinálni?


És akkor most Viki ajánlásával kezdjünk el ráhangolódni a karácsonyi ünnepekre ezen a szép téli napon! :-) (Végre minden munkát leadtam, én már kezdem is! Várom a Mikulás-partyt!)

32 megjegyzés:

Névtelen írta...

mé szivatod dzsozefet? és milyen mikulásparty?

Névtelen írta...

szanta béjbiiiiiii

Névtelen írta...

te is itt vagy? :) sütöttem palit!

Andi írta...

Amiatt a megjegyzés miatt!
Nem is tudsz a Mikulás-partyról? Világ legjobb sült csirkéje lesz, én készítem igen illusztris vendégeknek: Micikének és Segebagának. Koccintunk majd a barátságra és egyéb hülyeségekre... Lehet, hogy Mazsi is átjön egyet koccintani! ;-)

Névtelen írta...

nem tudok róla semmit. nekem nem szólt senkise! én nem vagyok illusztris vendég! köcsögök!

Névtelen írta...

most sütöttél palit???? most amikor nem mentem át? fogadjunk hogy direkt csináltad és ma nem is aludtál! durci

Névtelen írta...

aluttam kettőtől ötig, és utána sütöttem. nem azé me nem jöttél, bár duzzoghatnék hogy nem jöttél, és mondhatnám hogy azé!

Andi írta...

Bocs! Akkó most szólok! Gyere te isz!

Névtelen írta...

vigyázz a szádra!! megkapod a mopinnyót a fejedre!

Névtelen írta...

ha csendben vagyok akkor is megkapom! :)

Andi írta...

Akkó ne legyél csendben! :-))))

Névtelen írta...

há nem is vagyok!
1) engem nem hívott senki a mikuláspartyra!
2) duzzogok me nem jött át a viki!
nesztek!

Andi írta...

Izé, khm, hát me nem szereted a sültcsirkét. Meg a pálinkát. Csak ezé nem hívott senki, de még két hét van a partyig, tehát még bármikor hívhatunk!
MOST!
Gyere lécci a Mikipartira!

Névtelen írta...

még gondolkozok rajta... durci

Névtelen írta...

de köszi a szíves invitálást! durci

Andi írta...

Jóvanna! röhög

Névtelen írta...

én az őszinteségre koccintok!
anyuka gyere te is, te koccints aaaaa....aaaaa.....mojora :D
jöjjön viki is ő meg Poczakra:D

Névtelen írta...

szerelemre?

Névtelen írta...

elsőnek ezt akartam írni, de nem akarok neked rosszat:D
ezé csak simán mojo lett belőle..

Névtelen írta...

nekem most nem rossz! jelszó: marci!

Névtelen írta...

pont marci a jelszó?!?!?! vihi

Névtelen írta...

egészen véletlenül! marci én vagyok!

Névtelen írta...

több marci is van a világon pillogpillogpillogpillogpillogpillogpillogpillogpillog
pillogpillogpillogpillogpillogpillogpillog
pillogpillogpillogpillogpillogpillogpillogpillogpillog

Névtelen írta...

há azé az a jelszó! így senki se tuggya hogy mi a helyzet! :)

Névtelen írta...

jaaaaaaaaaa!!!!
akkor koccintás a szerelemre; jelszó:marci ÷

Névtelen írta...

úristen de nehezen esett le! ezé leiszom magam! :)

Névtelen írta...

piri

Névtelen írta...

mindig átmegyek , hogy nézzem milyen jól tudsz aludni, mert a másik éned (marci) éjjelente kijár :D. ma nem mentem és ezt még meg is ünnepeled palacsinátval kicsit felháborító.. szóval én durci!

Névtelen írta...

kis csúsztatás, hogy nem mertél átjönni! talán lusta voltál! úgyhogy én durci! marcit meg hagyd ki a vitából!

Névtelen írta...

nem mentem, nem nem mertem!! nem pihented ki magad??

Névtelen írta...

haggyá!

Névtelen írta...

:P