2008. október 24., péntek

Mama sütije


Anyu egy régebbi újítása ez a süti, Mazsi rendes volt és lefényképezte, de csak mostanában jutottam hozzá a képekhez. Én nem kóstoltam, de anyu azt mondta, Évának nagyon ízlett.

A süti nagyon egyszerű, így készül: 2 tasak Oetker tejszínhabport 3 deci tejjel kemény habbá kell verni, majd folyamatos habverés közben hozzá kell adni 9 kanál porcukrot, 1 citrom reszelt héját és levét, 1 nagy pohár tejfölt. Ezzel a krém el is készült.

Egy tálban alulra babapiskótát kell tenni, rá ebből a krémből valamennyit, erre bármilyen gyümölcsöt, akár többfélét is, erre megint tejszínkrémet és a tetejére jó színes gyümölcsöket.


Úgy tűnik, Ori is díjazta ezt a sütit, biztos szívesen megkóstolta volna. Lehet, hogy kapott is belőle? :-)

15 megjegyzés:

Névtelen írta...

nem, mert az édességektől a maradék foga is kihullana :)

Andi írta...

mé nem jössz fel msn-re?
mit rejtőzködöl?

Névtelen írta...

*haki*

Névtelen írta...

Naddon széép!
Sedény Ori, ninc meg minden fogackája. Andi pempőset neki!!

csincsilla írta...

de édes ez a cica!!!! bizti szereti az édességet, ha ilyen szépen tudja nézni!!! nagyon jó nevelés!

Névtelen írta...

családban marad ;)

Névtelen írta...

Csincsilla! Aki egy "szőrcsomóból" olyan kis gyönyörűséget varázsol, mint Toma2, az is nagyon jó nevelő és gondoskodó ám!!!!!

Andi írta...

Ne nyalizzá neki segebaga! :-)

Andi írta...

Ori télleg nagyon illedelmesen álldogál! Jó nevelés, az biztos!

csincsilla írta...

mért ne, andika? egyébként toma2 tényleg egy kis cukorfalat! csak nem fotogén... de lehet, hogy majd egy-két év múlva lenyugszik, és akkor lefényképezem. addig meg csak én tudok benne gyönyörködni.

Andi írta...

Hát csak azért ne nyalizzon, nehogy végül ő kapja a zsák almákat meg diókat, meg cukkííííniket! :-)
Irígykedem, hogy te gyönyörködhetsz Tomacicában... Épp tegnap néztük végig Tomával a fényképeit és emlegettük, hogy milyen édes pici volt!

Névtelen írta...

csincsilla próbáld türelmesen lefényképezni toma2-t. andi a megmondhatója, hogy hány kép készült poczakról, és csak az az egy lett használható. gyakorlatilag egyfolytában mozog. érdemes lenne megnézni a többi képet! :) úgyhogy jó lenne ha te is megküzdenél ezzel a nehéz problémával, csincsilla! :)

Andi írta...

15 képből egy volt használható! A többit töröltem, már nem lehet megnézni! :-)

csincsilla írta...

igenis, értettem. projekt indul a héten. de azért megemlíteném, hogy a feladat nehezebb, mert a kis tomcica nem csak eleven, hanem csíp, rúg és harap mindent és mindenkit, ami megjelenik a kis látómezejében. szóval én az életemért is küzdök fényképezés közben. a kis pocak pedig nem olyan! ő csak nyalogat, de nem akar felfalni elevenen.

Névtelen írta...

pedig poczak is olyan! menet közben harap az emberbe! :) én is megküzdöttem vele, alig éltem túl!