2008. október 14., kedd

Ajándékkosár

Ma reggel ez a szépséges ajándékkosár várt az asztalomon. Amikor megláttam, először teljesen megdöbbentem a szépségétől, majd szinte azonnal önkéntelenül felkiáltottam a gyönyörűségtől. Marcsitól kaptam szülinapomra és a mellékelt levélből kiderült, hogy egyenesen Párizsból érkezett nekem. Nagyon nagy öremet szerzett ezzel a különlegességekkel megrakott gyönyörűen becsomagolt kosárral!

Csincsilla úgyis kiszekálná a lelkemet, hogy mi volt benne, ezért felsorolom balról jobbra. Gondolom, mindenki tud franciául...

Első sor balról jobbra (ez még magyarul van):

- Kusmi tea {Agrumes, vanille et épices};
- Moutarde en Grains {Moutarde a L'ancienne au Vin Blanc};
- Pêche à la Vanille;
- Herbes de Provence;
- "Tapistoune" - Olives Vertes et Basilic.

Hátsó sor balról jobbra:

- Le Cake de Pont-Aven;
- Miquel {Cinsault 60%, Syrah 40% - mondjuk ezt éreztem is!:-)}

Természetesen még ma megkóstoltam az olajbogyós-bazsalikomos kencét piritóson és a gyönyörű színű, finom rozét, és még most is itt érzem az ízüket a nyelvemen. A kence kicsit a pestóra emlékeztetett, a bor finom gyümölcsös, kellemes, könnyű, de azért ütős volt. Marcsi! Nagyon köszönöm!!!


Micike készülj, szeretnék megint egy sajtnapot tartani veled ezekkel a finomságokkal kibővítve!

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Épp tegnap este jutott eszembe, amikor kicsit büdi sajtomat vacsoráztam, hogy kéne mán valamikor együtt is művelnünk esztet.

Andi írta...

Lesz nemsokára egy négynapos hétvége...

csincsilla írta...

anyám! nem találok szavakat! és miért?

Hevi írta...

Az nekem már teljesen be van táblázva.:( Majd megbeszéljük.

Andi írta...

Hotyhoty miért? a szülinapomra kicsit később. Tesóm is kapott, de nem ugyanezt. Ne reménykedj Csincsilla, a szép pici üvegeket már elkértem! :-)