2008. július 29., kedd

Virsliskaja Sebének


Jól figyelj, tesóka, mert csak most, csak neked, csak itt egy virslis kaja következik. (Nehogy azt hidd, hogy nem tudok mit kezdeni egy virslivel!) Sajnos kóstolót vinni nem tudok, mert végül jó sokan lettünk rá, mivel unokatesómat Anna lányával együtt kitelepítették egy 2 tonnás bomba miatt, és Kamilla is felugrott kivételesen, szóval majdnem mind elfogyott. Ez az egy maradt, de ez lesz holnap Toma ebédje. Megígérem, hogy a legközelebbiből viszek... Merthogy akkora sikere volt, hogy lesz még legközelebbi is! :-)

Virsli leveles tésztában

Hozzávalók: mélyhűtött leveles tészta, 4 pár virsli, mustár, ketchup, 1 tojás, csipet só.

A tésztát felengedtem, nagyon vékonyra kinyújtottam. Négyzet alakú darabokra vágtam, most 6 darabot csináltam, de csak azért, mert ennyi virslim volt. A tésztából kijönne 8 négyzet is, te így csináld! A kockalapokat megkentem vékonyan mustárral és ketchuppal, rátettem egy-egy virslit, feltekertem és a derelyevágóval vágott vékony csíkokkal díszítettem. Megkentem egy pici sóval felvert tojással és 200 fokos sütőben szép pirosra sütöttem.

A tegnapról megmaradt görög salátával, paradicsommal, mustárral, ketchuppal tálaltam.


Gyönyörű képeket csináltam direkt neked az elkészítés lépéseiről, majd lazán töröltem a fényképezőgépről. Még jó, hogy ez az egy megmaradt, hogy utólag le tudjam fényképezni.

Másik tesóm végig fanyalgott, hogy ez kutyakaja, miért csinálok virslit? Neki persze húslevest főztem, mert ma van a névnapja, és a húslevesen kívül ez volt a névnapi ajándéka, plusz egy meglepetés:




Boldog névnapot Tata!

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tesókám! Te egy tündér vagy, hogy csak nekem csak ma egy ilyen biztos nagyon finomat összedobtál. Azé zokonveszem, hogy kostoló nyema, de legközelebb ajánlom, hogy jusson egy nekem is ebből a nagyon guszta kutyakosztból :)

Tatának nagyon boldog nevenapját kiáltom innent!!!!!!!!! cupppppppppppppppppppp

Andi írta...

Tesóka! Te itt vagy még? Most olvasom századszor, hogy nincs-e benne hiba, és vigyorgok magamban, hogy holnap hogy meg fogsz lepődni, ha feljössz a blogra, erre tessék, már ma olvasod! Szuper tesó vagy!
Jutni fog megígérem, és újrafényképezem az egészed, hogy megcsináld te is! :-)))

Névtelen írta...

dejóólnééézkiiii!!!
(ez az egy kép is elég, nembaj h letörölted a többit :) )

Andi írta...

köszi, maj' megpóbálok megvigasztalódni. De annyira jól sikerültek! :'-( :-)

Névtelen írta...

szerintem is finom volt, szuper party kaja lenene kicsiknek is ... Anna is felfalta nagy örömömre... én is faltam volna még leglább kettőt de csak egyet kaptam büntiből mert kitelepítettek...
ezúton szeretném megköszönni a tegnapi gondoskodást és fedélnyújtást unokatesóimnak csak máskor egy kicsit többet kérek ebédre és vacsorára...

Andi írta...

Örülhetnél neki, hogy vigyáztunk a párduc testedre!
Ha maradtatok volna még félórát, jutott volna még egy nektek :-)

Névtelen írta...

köszi a futkározó boldog névnapot!
párductestű! azé kaptál keveset enni, nehogy később elefánttestűnek hívjon a tudodki! Örülhetnél! :)

Névtelen írta...

na, amikor párductestű voltam, elefánttestűnek neveztek, amikor meg elefánttestű, párductestűnek...szóval a megnevezés és a méret nincs semmilyen relációban... Lehet etetni, hurrá!!

Névtelen írta...

akkor evésre fel!!!!