2008. július 23., szerda

Vacsora a Szigetközben




A múlt heti szigetközi kenus túrán készült a kép.
Épp felvertük a sátrat, amikor elkezdett ömleni az eső (és másnap reggelig abba sem hagyta). Mi meg ültünk (illetve feküdtünk) mind a négyen a finom meleg és száraz sátorban. Aki már ücsörgött szakadó, hideg esőben egy remek sátorban, az úgyis tudja, hogy milyen jó is ez, aki meg még nem, annak meg úgysem lehet elmagyarázni. Két kis hajó- és sátortársunk úgy elfáradt az egésznapi evezésben, hogy rögtön mély álomba zuhantak, amint letettük a pokrócukat. Alig lehetett életet verni beléjük egy kis vacsi erejéig. A képen ez látszik, amint félig kómásan próbálnak nagyon illedelmesen (remek társaságban) vacsizni.
A tele tányérokat már megint elfelejtettem lefényképezni :) De majd legközelebb!

25 megjegyzés:

Andi írta...

Tényleg látszik, hogy milyen illedelmesek kivételesen! Túlságosan "jókutyának" néznek ki! Nem szeretek ilyet látni!!!

Andi írta...

Talán ők is eveztek? Akkor kölcsönkérhetem őket a legközelebbi kenus túrámra? :-)))

Andi írta...

És vajon mi lehet abban az üvegben a sátor sarkában (a háttérben)??? Arról mért nem írsz semmit?

Névtelen írta...

buék!

csincsilla írta...

Elég drága a bérleti díjuk :)
Az üvegben ivóvíz van :)
és buék :)

Névtelen írta...

Azé olyan fáradtak me a Csonkáék nem is eveztek. Szerintem jelzem ezt az állatvédőknél, milyen elnyomás alatt élnek.

Andi írta...

Jól teszed! Védd meg őket a gazdáiktól!!!

Névtelen írta...

most kezdheted újra a csonka letolását az oldalról. nagyon szívós fajta! :) hajrá andi!

Névtelen írta...

és írjuk meg azt is, hogy mazsit felvették a BGF-re! bocs! kicsit okos a gyerek!

Andi írta...

Ne aggódj, mostantól minden kajánál szerepelni fog, hogy felvették Mazsit.
Igyekszem sokat írni...

Andi írta...

Nem lehetne gyengébbek kedvéért kiírni, hogy mi az a BGF? Nem nekem, én tudom mi az!

Névtelen írta...

csak a gyengébbek kedvéért, semmiképpen sem a te kedvedért: Budapesti Gazdasági Főiskola, turizmus-vendéglátás szak, angol nyelven... bocs. én kérek elnézést! úgy száz ponttal volt többje, mint ami kellett volna...

Névtelen írta...

andi! te ezt el se olvasd! hisz te tudod magadtól is!

Andi írta...

Nem is olvasom!

Névtelen írta...

sebe! diszkriminációnak tartom, hogy poczaknál nem szóltál hozzá, csak csincsilla kutyáinál! még gondolkozz hogy akarsz kibékíteni! :)

Andi írta...

Legjobb lenne ha simán hozzászólnál...

Névtelen írta...

kajákhoz nem fog. csak az állatokhoz! :)

Andi írta...

Igen, arra céloztam, hogy Poczakhoz szóljon hozzá! Amíg nem virslit főzök, nem fog hozzászólni a kajákhoz, tudom én is! :-)))

Névtelen írta...

Döntsétek el Csonka vagy sebe akit ki kell tolni innét!
Tata! Elnézést má szólok is, lapozz oda.

Névtelen írta...

Na ezé nem írtam eddig, elfelejtettem, hogy nem vagyok anonimus :)

Névtelen írta...

Talán el kéne kezdeni virsliskajákról is írni !!!

Andi írta...

Virsliskaja rendel!

Névtelen írta...

írjuk aszt, hogy poczak milyen finom virslit evett az egyik nap! :)

Névtelen írta...

hé andi! a virsli az kutyakaja, nem? :)

Andi írta...

Hát nemtom, de az én cicám, vagyis Csincsillával közös cicánk, Norcika nem ette meg a virslit...