2008. július 20., vasárnap

Poczak

Bosszúból, amiért mások hibájából nem tudok képeket feltenni a vacsiról és a kirándulásunkról a blogba, most nem kajáról írok, hanem Poczakot mutatom meg nektek:

1. A fényképező kábele Mazsinál maradt, így hát hiába csináltunk fantasztikus felvételeket a saslikról, nem tudom megmutatni.

2. A telefonkábelt amit a telefonomhoz vettem, nem ismeri fel a gépem, mert nem XP van rajta. Szemét Bill Gates akkor se fog rákényszeríteni az op. rendszer cseréhez. Majd feltöltöm a képeket a munkahelyemen, vagy Toma feltölti a saját gépére, ha megkérem (vagy megfizetem) szépen. :-)

3. Éva szerintem lefeküdt, pedig várok tőle képeket a mai kirándulásunkról a Jági tanösvényről (Pilisszentiván). Ma az ő gépével fényképeztünk, mert a miénk Görögország és Magyarország között volt útközben.

4. Pilisszentivánon megtaláltam álmaim telkét, ezt is lefényképeztük Évával, de ezt se tudom megmutatni, mert az ő fényképezőgépén van.

Itt van cserébe Poczak hátulról:

Nem értem, miért nem kunkorodik a farkincája ezen a képen. Általában pont úgy néz ki, mint egy kismalac... (És most én is ilyen pózba szeretném vágni magam duzzogva.)

Egyébként Poczak egy 5 hónapos energiagombóc, aki ha meglát valakit, majd' szétesik az örömtől, úgy csóválja a farkát, de inkább az egész testét. Felmászik, két lábra áll, szuszog, prüszköl, puszilgat, fröcsköl, bújik, harap, mindezt egyszerre, nem is tudom hogy csinálja. Rengeteg szeretet fért belé, hogy honnan tölti magát újra, ezt se tudom. Viszont ha elfárad, azonnal, ott helyben elalszik. Hát ilyen kiskutyát kapott Viki a szülinapjára :-)


A szemtelen hozzászólások miatt kénytelen vagyok bemutatni, milyen rendkívül veszélyes Poczak, amikor az életéért küzd (vagy az ételéért?) Elrettentő, igaz? Ne próbáljátok megenni!

A nagy veszélyessége miatt kapott egy rottweileres nyakláncot is... Ilyet csak a különösen nagy testű és agresszív kutyák hordanak!

24 megjegyzés:

Névtelen írta...

szerintem eddig ez volt a legkreatívabb bejegyzésed :D

Andi írta...

Kicsit elfogult vagy, nem?

Névtelen írta...

áááááááh:D
ja,és azé nem kunkori me a kunkorisághoz energia kell, amit azon a képen már elhasznált:)

Andi írta...

Világos! Akkor most nekem se kunkori...

Névtelen írta...

ja, és Poczak nem Pozcak...vihi :D

Andi írta...

MIRŐL BESZÉLSZ? (Egyébként kösz, h szóltál!)

Névtelen írta...

:))))))))))))

csincsilla írta...

Édes!!!! Nagyon cuki!!! Holnap ilyet főzünk.

Névtelen írta...

Még csak 5,4kg nem laknátok jól :D ! Hízlalom még picit. Legjobb bejegyzés a blogon :D...

Andi írta...

Nem tudom, megengedhetsz-e magadnak ilyen drága vacsorát...

Névtelen írta...

Írhattál volna többet .....

Andi írta...

A fél fogunkra nem lenne elég! Hízlald lécci!

csincsilla írta...

Hát, szerintem sem engedhetjük magunknak. Csak ábrándozom, hogy milyen cuki lenne az étkezőasztal közepén egy szép nagy tálon. Mondjuk, nem tudom, mitől maradna ott :)
És azt hiszem, súlyra pont jó lenne, de az sem baj, ha kicsit még hízik :)
Szóljatok, ha elérte a vágósúlyát.

Andi írta...

De dugdossátok előlem, ezért nem tudot többet írni róla, nem ismerem ennél jobban. Írjál valamit, beteszem

Andi írta...

Hát szerintem nem maradna ott... ahogy ismerjük!

Névtelen írta...

Frakk marhára örülne annak a hátulról fényképezett póznak - élőben :):):)

Névtelen írta...

így má jó vihhi

Andi írta...

Szia Bea, neked is vége a szabinak?
Frakk is vacsorának nézné?

Névtelen írta...

Szia Andi! Még csak az első felvonásnak van vége, jövő héten Balcsira megyünk. Frakk nem vacsinak nézné Poczakot, hanem potenciális szexpartnernek. :) Vilma enné meg inkább. Kérdezd csak meg Vikit vagy Ercsit!
Egyébként rájöttem, mit rontottam el a joghurtos sütinél, de nem merem leírni, mert kinevettek (pirulós fej) :)

Andi írta...

Kár, pedig nagyon kíváncsi vagyok! Esetleg csak halkan???? Hogy senki meg ne hallja???

Névtelen írta...

Oké, akkor megsúgom, halkan: a tortazselé nem ugyanaz, mint a zselatin...:(

Andi írta...

Uhh! Köszi! Nem fogom elmondani senkinek! :-))

Névtelen írta...

Tata! Hozzzzzzzzzzzzzzzzzászóóóóóóóóóóóóóóóóótam Pocakhooooooooooooooo:Héééééééé Pocak!
Remélem hallotta(d)

Névtelen írta...

poczak! sebe, poczak! vigyázz mit beszész! :)