2008. július 11., péntek

Paradicsomos nudli


Egyszerű, gyors és finom.

Paradicsomszósz: egy jó nagy fej hagymát némi só társaságában libazsíron megpárolok, amikor már kész, akkor rányomok jó sok fokhagymát (4-5-6-7 gerezdet). Ha összeforrósodtak, akkor most rátettem egy nagyob darabka házsonkát apróra felkockázva (igen, szintén sonkamentő akció folyt), aztán jöhet bele mindenféle paradicsom, ebbe most egy félliteres Lidl-es sűrítmény érkezett, egy doboz hámozott paradicsomkonzerv, meg vagy 2 darab szintén hámozott friss paradicsom, na meg néhány darabka apróra összevágva a Kisárpi-féle szárított olajosból, már csak az íze miatt is. Mehet bele oregánó és kakukkfű bőven, időnként bazsalikomot is teszek hozá. Só, cukor, bors. Jól összeforralom, hogy besűrűsödjön. Reszelek bele sok sajtot, most egyszerűen trappistát, még azzal jól összeforrósítom, és mehetne bele egy doboz tejszín is, de ez most kimaradt, már soknak éreztem volna, a sonka miatt.

Ezt a szószt öntöttem rá a fagyasztóból kivett, teljesen kész, saját gyártmányú nudlira.

4 megjegyzés:

Andi írta...

Na ezt megcsinálom! A Kisárpi-féle szárítottat nem lehetne bemutatni a rajongóknak is?

csincsilla írta...

majd lefényképezem az üveget :)talán valami török, már nem emlékszem, de tényleg fincsi. Ő, mondjuk, vajas- , sőt margarinos kenyérrel eszi, de eldöntöttm végre, hogy nekem úgy nem ízlik. Legalábbis azt hiszem.

Andi írta...

Olyan kis bizonytalan vagyok. Vagy mégsem? :-)
Azt hittem saját gyártmány Kisárpitól.

csincsilla írta...

nem, nem, majd jövőre, ha ilyen szépen halad a főzésben.
csak ő vette. mert amit én vettem, az nem volt túl finom.