2008. június 15., vasárnap

Az én kamrám 1.


Azért adtam a címnek sorszámot, mert ezt a fejezetet folytatásos képregénynek képzelem el úgy, hogy amikor bekerül a kamrapolcomra valami, azt mindig lefényképezem, és közzéteszem, hadd irigykedjetek!


Most csak a cseresznye és a bodza szerepel, meg néhány tavalyi/tavalyelőtti finomság, azaz szilvalekvár, baracklekvár, őszibarack kompót, ezek valamilyen érthetetlen okból idén nem fogytak el.

Akkor lássuk a képeket (amiket nem én készítettem, hanem egy rendkívül tehetséges fotóművész barátom!):

Az idei büszkeségeim: a cseresznyebefőttek, mellettük néhány üveg tésai szilvából készült finom lekvár és egy baracklekvár:

És a gyönyörű bodzaszörpök, a szintén tésai szilvából készült finom fahéjas szilvalekvár társaságában:

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem van a legmenőbb keresztanyukáám!!
(csak mikor kapok már kacsát?!?!?!?!)

Andi írta...

Türelem, majd jön a kacsa is! Most befőzőszezon van :-)

Névtelen írta...

hájó, csak nehogy a fényképezős barátod fogyassza el előbb megint:)))

csincsilla írta...

Most mi köze van a kacsának mindehhez?

Andi írta...

Semmi, csak mindig a szememre akarnak valami hiányosságot vetni. Most ez jött sorra :'-(